Ponieważ jesteśmy serwisem fabrycznym, staramy się utrzymywać odpowiednio duży magazyn części zamiennych. Na półkach naszego magazynu mamy ok. 95% wszystkich zwykle używanych części zamiennych. Te, których nie mamy ( a są to przeważnie bardzo rzadko potrzebne części ), możemy sprowadzić z fabryki w ok. 10 dni.
Części zamienne możesz zamówić u nas telefonicznie, mailowo lub w dowolny inny sposób. Przy zamówieniu postaramy się podpowiedzieć, co należy sprawdzić dodatkowo, aby wysłać te części, które rzeczywiście są potrzebne. Wysyłka następuje zwykle następnego dnia. Części wysyłamy za pobraniem pocztą lub kurierem.
Możesz także, oczywiście, nabyć potrzebne części bezpośrednio u nas. Ponieważ jednak jesteśmy serwisem i nie mamy typowego sklepu, prosimy o wcześniejsze telefoniczne zgłoszenie chęci Twojej wizyty u nas.
Dostarczamy wyłącznie oryginalne części Wamslera
Składanie reklamacji
Przekazanie do fabryki
Oczekiwanie na decyzję
Dostarczenie decyzji
Naprawa gwarancyjna
Reklamacja zakończona
Jeżeli nie możesz lub nie chcesz samodzielnie naprawić swojego pieca, możemy to na Twoje życzenie zrobić odpłatnie. Dysponujemy gęstą siecią autoryzowanych serwisantów w całej Polsce, więc koszt dojazdu nie powinien być duży. Wszelkie koszty naprawy ustalamy przed przyjęciem zlecenia - musisz je poznać i zaakceptować.
Możemy się także podjąć odbudowy Twojego starego, zniszczonego pieca. Są takie stare, od wielu lat nie produkowane modele, których, mimo dużego stopnia zużycia, żal się pozbywać. Zaliczamy do nich np. Servanty 5, obudowane kaflami Csempese itp. Te piece mają swoją duszę. Takie naprawy, z konieczności, wykonujemy tylko w naszym zakładzie. Dysponujemy zapasem oryginalnych części do starych modeli i wiemy, jak to zrobić.
Centrum Informacyjno Serwisowe Wamslera w Polsce
Czynne: