Części zamienne do pieców i kuchni Wamslera

Ponieważ jesteśmy serwisem fabrycznym, staramy się utrzymywać odpowiednio duży magazyn części zamiennych. Na półkach naszego magazynu mamy ok. 95% wszystkich zwykle używanych części zamiennych. Te, których nie mamy ( a są to przeważnie bardzo rzadko potrzebne części ), możemy sprowadzić z fabryki w ok. 10 dni.

Części zamienne możesz zamówić u nas telefonicznie, mailowo lub w dowolny inny sposób. Przy zamówieniu postaramy się podpowiedzieć, co należy sprawdzić dodatkowo, aby wysłać te części, które rzeczywiście są potrzebne. Wysyłka następuje zwykle następnego dnia. Części wysyłamy za pobraniem pocztą lub kurierem.

Możesz także, oczywiście, nabyć potrzebne części bezpośrednio u nas. Ponieważ jednak jesteśmy serwisem i nie mamy typowego sklepu, prosimy o wcześniejsze telefoniczne zgłoszenie chęci Twojej wizyty u nas.

Dostarczamy wyłącznie oryginalne części Wamslera



Procedura składania reklamacji


100%

Składanie reklamacji

Przekazanie do fabryki

Oczekiwanie na decyzję

Dostarczenie decyzji

Naprawa gwarancyjna

Reklamacja zakończona

Krok 1

Instrukcja

  • Reklamację możesz złożyć w miejscu zakupu urządzenia lub bezpośrednio u nas.
  • Reklamację możesz złożyć telefonicznie, mailowo, faxem, MMS-em lub listownie.
  • Reklamacja powinna zawierać krótki opis usterki. Jeżeli to możliwe, dołącz zdjęcie.
  • Konieczne jest załączenie do reklamacji kopii dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej.

Krok 2

Informacja

  • Nie ma zanaczenia, czy reklamacja była składana w sklepie, czy u nas. Wszystkie reklamacje i tak trafiają do nas.
  • Twoja reklamacja zostaje przez nas bezzwłocznie przekazana do fabryki.
  • Fabryka zastrzegła wyłączność na podejmowanie decyzji w sprawach reklamacji.

Krok 3

Informacja

  • Fabryka ma max. 14 dni na podjęcie decyzji w sprawie Twojej reklamacji.
  • Czekamy na decyzję fabryki.

Krok 4

Informacja

  • Gdy dotrze do nas decyzja fabryki, bezzwłocznie przekazujemy ją Tobie.
  • Decyzję przekazujemy zwykle tym samym kanałem, którym składałeś reklamację.

Krok 5

Instrukcja

  • Jeżeli decyzja jest pozytywna, ustalamy z Tobą sposób i termin jej realizacji. Wysyłamy Ci bezpłatnie części do naprawy, a w razie konieczności także serwisanta.
  • Jeżeli decyzja jest negatywna, pozostaje zawsze możliwość naprawy płatnej. Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją fabryki, przysługuje Ci, oczywiście, jeszcze prawo odwołania się od tej decyzji.

Klient jest dla nas najważniejszy



Naprawy płatne

Jeżeli nie możesz lub nie chcesz samodzielnie naprawić swojego pieca, możemy to na Twoje życzenie zrobić odpłatnie. Dysponujemy gęstą siecią autoryzowanych serwisantów w całej Polsce, więc koszt dojazdu nie powinien być duży. Wszelkie koszty naprawy ustalamy przed przyjęciem zlecenia - musisz je poznać i zaakceptować.

Możemy się także podjąć odbudowy Twojego starego, zniszczonego pieca. Są takie stare, od wielu lat nie produkowane modele, których, mimo dużego stopnia zużycia, żal się pozbywać. Zaliczamy do nich np. Servanty 5, obudowane kaflami Csempese itp. Te piece mają swoją duszę. Takie naprawy, z konieczności, wykonujemy tylko w naszym zakładzie. Dysponujemy zapasem oryginalnych części do starych modeli i wiemy, jak to zrobić.

Kontakt

 

 

Centrum Informacyjno Serwisowe Wamslera w Polsce

  •   Adres: ul. Wisełki 39, 04-830 Warszawa
  •   Telefon: (+48) 22 39 34 713
  •   Telefon kom.: (+48) 797 089 100
  •   Fax: (+48) 22 37 81 646

Czynne:

  •   poniedziałek - piątek
  •   9.oo - 16.oo
  •   Fax i email czynne zawsze